Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~atosal | użytkownik

imię i nazwiskoKarol adresRzeszów zarejestrowany26.01.2007 @00:04:01 ostatnio na stronie24.02.2013 @12:42:26

Nikon D40, Fuji Finepix S5500, Zenit TTL, Zenit 122, Fed - 5, Continental XF300 TWIN.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9381822
digarty23 komentarze513 posty na forum8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~helik    09.07.2007 @23:17:47
~malkaviann    05.06.2007 @12:50:46
_______
pink!killer
ktokolwiek robi złe piwo będzie wrzucony do gnojówki (prawo gdańskie z XI wieku)
^IwonaWolanin    07.05.2007 @22:03:07
Dziękuję
~AeRialls    07.05.2007 @11:02:25
_______
no pain no game
~Horst    07.05.2007 @01:39:41
dziękuję, nalot zrobię jutro bo już idę spać ...
~Cinol    07.05.2007 @01:27:54
dzieki za odwietke. fajne foty
_______
Cinol
Pozdrawiam...
~myumyu    30.04.2007 @02:57:17
dzieki, to niby jakas odmiana malwy, ale ja tam sie szczegolowo nie znam...
~gudrunmuller    27.04.2007 @22:58:01
_______
"In The Kingdom of Blinds The One Eyed Are Kings"
~Apologies    25.04.2007 @15:46:11
dziekuuuje :D
_______
Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz,
nigdy nie uda ci się sprawić ,
aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia
cokolwiek odczuwali.

Don McCullin
~marta82    24.04.2007 @23:41:02
dziękuję, ale ciężko to wszystko uchwycić jak to dziecko sobie tak skakało do piasku
pozdrawiam
~myumyu    24.04.2007 @03:17:31
dzieki =]
a gdzie ty takie kadry znajdujesz?? niesamowite!!!
~Apologies    11.04.2007 @18:59:35
z tego co ja po opisie widze to tu nie za fajnie jest
wracaj szybko
_______
Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz,
nigdy nie uda ci się sprawić ,
aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia
cokolwiek odczuwali.

Don McCullin
~AeRialls    22.03.2007 @20:44:33
hej! co u Ciebie? bo dawno sie nie odzywałeś... kiedy dasz coś nowego?
_______
no pain no game
~pashia    22.02.2007 @00:51:34
Dziękuje

pozdrawiam
_______
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. (A.E)
~Wampek    22.02.2007 @00:45:50
Nie ma za co
~Sandblack    22.02.2007 @00:38:49
a dzięki, dzięki - kolor powstał w wyniku żarówkowego oświetlenia, wysokiego ISO i braku flasha (oryginał nie był aż tak żółto-złoty)
_______
"Powiadacie mi, przyjaciele, że o gusty i smaki spierać się niepodobna? Ależ wszelkie życie jest waśnią o gusty i smaki." F.Nietzsche
~Blackened    21.02.2007 @12:57:58
dzieki :P
~Sandblack    19.02.2007 @00:16:41
a chętnie, dziękuję

P.S. no temat niecodzienny powiedziałabym
ostatnio edytowane: 2007-02-19 00:23:04
_______
"Powiadacie mi, przyjaciele, że o gusty i smaki spierać się niepodobna? Ależ wszelkie życie jest waśnią o gusty i smaki." F.Nietzsche
~atosal    17.02.2007 @22:29:36
badz jutro na gadu
~AeRialls    17.02.2007 @21:24:11
szkoda ze nic nowego nie dajesz
_______
no pain no game
~Apologies    14.02.2007 @20:26:12
wszytkiego naj naj naj naj naj z okazji Walentynek i urodzinek 18 zreszta :D:D
_______
Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz,
nigdy nie uda ci się sprawić ,
aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia
cokolwiek odczuwali.

Don McCullin
~Apologies    10.02.2007 @13:28:00
dzie kuje
_______
Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz,
nigdy nie uda ci się sprawić ,
aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia
cokolwiek odczuwali.

Don McCullin
~AeRialls    08.02.2007 @22:04:19
wiesz, "zielona mila" jest naprawde swietna:P
podobała mi sie
_______
no pain no game
~kinka18    07.02.2007 @23:50:27
zależy jak obserwowana... bo wiesz... czasem może być przerażające...
_______
Koffam moje maleństwo ^^
~kinka18    07.02.2007 @23:36:33
czuję się obserwowana
_______
Koffam moje maleństwo ^^
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt